IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Palais Royal

Go down 
AutorWiadomość
frances

avatar

Liczba postów : 78
Reputation : 0
Join date : 06/09/2009

PisanieTemat: Palais Royal   Nie Wrz 06, 2009 10:59 pm

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
julian

avatar

Liczba postów : 26
Reputation : 0
Join date : 23/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Pią Wrz 25, 2009 4:24 pm

stał przed pałacem, bo chciał się poczuć jak w domu..chociaz okej, on jest tylko synem brata króla, wiec pewnie nie mnieszka w pałacu, tylko gdzieś tam, wiec nie... no w każdym bądź razie stał przed pałacem i gwizdał, obserwujac przechodzacych ludzi.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
kjellfrid

avatar

Liczba postów : 48
Reputation : 0
Join date : 24/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Pią Wrz 25, 2009 4:33 pm

szla rowniez i nic specjalnego przy tym nie robila bo samo w sobie spacerowanie to wyjatkowo zajmujace zajecie. genialna metafora. zamiast zerknac w dol po prostu to zastanawiala sie czy wiatr powiewa jej spodnice ale chyba niezbyt sie tym przejmowala, nie to zeby byla jakas ulicznica... w kazdym razie swedzial ja tez nos i to tyle z opisu generalnie sytuacji. przystanela obok juliena, ale nie podchodzac z przodu a z tylu i zapytala najzwyczajniej w swiecie po co on gwizdze i ze to wkurzajace...
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
julian

avatar

Liczba postów : 26
Reputation : 0
Join date : 23/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Pią Wrz 25, 2009 4:37 pm

oja, to ta ładna, ale fajnie. w kazdym razie julian spojrzał teraz na nią z uśmiechem, generalnie miał całkiem fajny dzień, więc dlaczego miał się nie uśmiechać. wzruszył ramionami.
- gwiżdże bo hm, nie wiem dlaczego gwiżdżę serio. ale jeśli cię to wkurza, to będę tak fajny i przestanę to robić - uśmiechnął się jeszcze szerzej, o ile to w ogóle możliwe, ale to franko, on jest fajny jak się uśmiecha, ehhe. nie to co ja.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
kjellfrid

avatar

Liczba postów : 48
Reputation : 0
Join date : 24/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Pią Wrz 25, 2009 4:42 pm

no nawet bardzo ladna!!!! jestem w niej zakchanaaaaa
-nie powinienes ulegac ludziom, wiesz - przewrocila oczyma i wygrzebala papierosnice z torebki. pozlacana, bo na zlota nie bylo jej stac odkad postanowila byc samodzielna klubowa piesniarka, chociaz to i tak nie tak zle i wygrzebala papierosa. juliana nie poczestowala bo nie podobali jej sie faceci z papierosem. przypalila, uzywala zapalek bo zapalniczki ja przerazaly i zasmiala sie tak troche sama do siebie - serio!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
julian

avatar

Liczba postów : 26
Reputation : 0
Join date : 23/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Pią Wrz 25, 2009 4:48 pm

ja teżSmile))).
- wiem, ale mam dziś dobry dzień, więc dlaczego mam ci robić na złość? chociaż gdyby tak naprawdę cię to denerwowało, to mogłabyś pójść dziesięć metrów ode mnie i byś nie słyszała. okej, to jest zbyt skomplikowane jak na to, ze dziś piątek. znaczy piątek to mój ulubiony dzień tygodnia. nawet jeśli jeszcze rok akademicki się nie zaczął. studiujesz? - zainteresował się, chociaż tak na dobrą sprawę nie wiedział dlaczego, przeciez jej nie znał. miała tylko taki plus, że była ładna.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
kjellfrid

avatar

Liczba postów : 48
Reputation : 0
Join date : 24/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Pią Wrz 25, 2009 4:58 pm

-juz nie - machnela reka, bo studia to najwyrazniej nie byl zbyt ciekawy temat dla niej, oh i ah - jestes francuzem? ja nie - pochwalila sie, ale zaraz spasowiala bo sobie cos przypomniala. - chociaz to podobno zle, wiesz, francuzki sa fajne.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
julian

avatar

Liczba postów : 26
Reputation : 0
Join date : 23/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Pią Wrz 25, 2009 5:02 pm

- nie podobaja mi sie francuzki. i nie jestem francuzem, tylko hiszpanem. mam na imie julian, a ty? - zainteresowal sie po raz kolejny i podciagnal spodnie troche, bo mu spadaly, chyba mu sie schudlo biedakowi, ehhh...no, niewazne xd jezu jaki ja mam dzisiaj glupi humor xd - skad pochodzisz? - dodal jeszcze, bo pisze o niej ksiazke. i podrapal sie po rece.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
kjellfrid

avatar

Liczba postów : 48
Reputation : 0
Join date : 24/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Pią Wrz 25, 2009 5:10 pm

-z norwegii. dlaczego jestes hiszpanem? to znaczy wiesz, co tu robisz raczej bedac hiszpanem - odgarnela wlosy za uszy troche bo wiatr byl dzis dosc irytujacy. i marzla tez, ale nawet tego nie zauwazala - i jestem kjellfrid - wyjatkowo nie dodala ze moze mowic na nia frida, bo jeszcze nie zaliczyla hiszpana. w sensie wymawiajacego jej imie, gdyby byl francuzem to mowilaby ze jest frida itd itd.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
julian

avatar

Liczba postów : 26
Reputation : 0
Join date : 23/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Pią Wrz 25, 2009 5:14 pm

- przyjechałem tutaj na studia, no i tak jestem do tej pory. to znaczy jeżdze czasem do madrytu, ale to bardzo czasem. w sensie rzadko. wow, uczylem sie norweskiego dziesiec lat - powiedzial z szerokim usmiechem i moze nawet po norwesku, taki lans albo chcial sprawdzic czy nie klamie. chociaz nie, widac bylo, ze pochodzi z jakiegos takiego kraju, bo angielki czy francuzki nie byly takie ladne.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
kjellfrid

avatar

Liczba postów : 48
Reputation : 0
Join date : 24/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Pią Wrz 25, 2009 5:20 pm

wciaz nie wiedziala czy julian umie wymowic jej imie. - mozesz mi mowic frida wlasciwie - namyslila sie i uznala ze mogl rzeczywiscie, chociazby dlatego ze sama nie lubila swojego kjellfrid- w madrycie nie maja fajnych studiow?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
julian

avatar

Liczba postów : 26
Reputation : 0
Join date : 23/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Pią Wrz 25, 2009 5:35 pm

- maja, ale ja chcialem stamtad wyjechac ze wzgledu na rodzine. no, ale to nic takiego - wzruszyl ramionami, bo nie chcial o tym rozmawiac, w sensie nie chcial, zeby ludzie go widzieli jako syna brata króla, bo skoro rodzina go nie doceniala, to on tez nie bedzie ich docenial. podrapal sie za uchem - nie, kjellfrid bardziej mi sie podoba - odpowiedzial jej zgodnie z prawda.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
kjellfrid

avatar

Liczba postów : 48
Reputation : 0
Join date : 24/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Pią Wrz 25, 2009 5:38 pm

-wole fride. nie masz wyboru. - przegrales frajerze, szejk jor diks jo - i co studiujesz, co? - zapytala, przykucajac, zeby podrapac sie po lydce. bolaly ja nogi troche od obcasow chociaz i tak byla juz przyzwyczajona no alee mimo wszystko. i to wcale nie zadna aluzja. podniosla sie i mruzyla oczy, bo wiatr..
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
julian

avatar

Liczba postów : 26
Reputation : 0
Join date : 23/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Pią Wrz 25, 2009 5:42 pm

- dobra, niech bedzie ta frida, znow ci ulegam - pokrecil niecierpliwie oczami, bo przestawalo mu sie to podobac. westchnal nawet ciezko i spojrzal na kjelfrid, a bardziej na jej wlosy, ktore wydawaly sie takie mieciutkie i fajne. mial ochote je dotknac, ale sie powstrzymal - a studiuje politologie. a ty czemu nic nie studiujesz?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
kjellfrid

avatar

Liczba postów : 48
Reputation : 0
Join date : 24/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Nie Wrz 27, 2009 10:59 pm

poprawila kolnierz koszuli. - bo juz skonczylam studia, jak zreszta wczesniej wspomnialam. jak ci sie podoba politologia? - zapytala, gaszac peta obcasem, nawet trafila. wygrzebala z torebki mini lusterko zeby sprawdzic stan makijazu, co z tego ze nie byla umalowana.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
julian

avatar

Liczba postów : 26
Reputation : 0
Join date : 23/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Nie Wrz 27, 2009 11:03 pm

- aha - nie zadawał więcej pytań na temat jej studiów, chociaż nie wyglądała mu na tyle lat, żeby ukończyć studia. przygryzł na moment dolną wargę i zapatrzył się na jej nos. ładny. zaraz jednak odwrócił wzrok - podoba mi się, nawet bardzo. znaczy, generalnie zawsze chciałem to studiować, więc jest w porządku.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
kjellfrid

avatar

Liczba postów : 48
Reputation : 0
Join date : 24/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Nie Wrz 27, 2009 11:08 pm

-gratulacje, tylko pozazdroscic i w ogole. zimno, tobie tez? - zapytala nic nie sugerujac, bo w gruncie rzeczy rzadko umawiala sie na randki, czy w ogole cokolwiek w tym stylu, nie sypiala tez ze swiezo napotkanymi facetami ani nie umawiala sie z nimi nawet na kawe, w ogole byla troche samotniczka, oh ah, albo tak sobie przynajmniej wmawiala od calych dwoch tygodni kiedy to postanowila zmienic tryb zycia. oblizala usta i schowala lusterko do torebki - dlugo juz tu jestes, huh? znaczy w paryzu, nie w tym miejscu.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
julian

avatar

Liczba postów : 26
Reputation : 0
Join date : 23/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Nie Wrz 27, 2009 11:10 pm

- zimno? - zdziwił się, że jest jej zimno, bo mu było całkiem w porządku, ale był dobrze wychowanym człowiekiem, więc teraz zdjął to-coś-co-miał-na-sobie, w sensie na ramionach i podsunął kjellfrid - proszę. to tak, zebym nie miał wyrzutów sumienia, jeśli będziesz chora. i hm, dosyć długo. odkąd zacząłem studia. a ty?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
kjellfrid

avatar

Liczba postów : 48
Reputation : 0
Join date : 24/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Nie Wrz 27, 2009 11:18 pm

-oh. to znaczy dzieki - usmiechnela sie do niego dosc roztargniona i odgarnela jakies kosmyki uciekajace z kucyka za ucho - odkad skonczylam studia - ktorych nie skonczyla, ale nie uwazala tego za wazne wspomnienia, zmyslanie jest fajne, przynajmniej wedlug fridy - teraz ty bedziesz marznal - zauwazyla i zmruzyla oczy, rozwazajac, potem wziela go za reke - chodz, idziemy na kakao. albo cos. mozemy do mnie, huh? mieszkam tam - machnela reka, palcem, kciukiem, innym palcem, obojetnie...
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
julian

avatar

Liczba postów : 26
Reputation : 0
Join date : 23/09/2009

PisanieTemat: Re: Palais Royal   Nie Wrz 27, 2009 11:19 pm

- okej, prowadź - i zaczniesz.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Palais Royal   

Powrót do góry Go down
 
Palais Royal
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Tor wyścigów konnych Royal Ascot
» Royal Cathedral
» Royal Opera House

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
hey it's your favorite  :: Paryż :: Popularne-
Skocz do: